miercuri, 21 octombrie 2009

[Bianca] In octombrie

Am sapte luni. Mergem spre opt.
Tata s-a gandit sa-mi tina jurnal. Dupa un model dintr-un ziar.

Ne-au iesit inca doi dintisori. Cei din fata, sus. Cate unul pe rand. Ca n-oi putea face scandal doar o data. Avem patru acum.

Am si racit. Imi curge nasul, mi se infunda, respir pe gura. Fac un scandal nemaipomenit cand ma curata tata in nas cu batista bebelusului (aspiratorul asta face cam mult zgomot). Si nu-mi plac obiectele bagate in nas. Daca ma mai si da cu apa de mare in nas, scandalul este dublu.
Mai am putin si o bag in boale pe mama. Dar ma fac eu bine.

Ne trezim o data pe noapte. In general. Daca laptele nu e gata pe loc, facem scandal monstru. Vecinii cred ca s-au obisnuit deja. Dupa masa de noapte, somnic. Pana pe la 7 juma, uneori 8 juma. Dupa care care incepe concertul. Sunt vorbareata si jucausa. Si tip. La asta ma pricep destul de bine.

Dorm singura. Doar daca nu sunt racita.

De obicei, cand ma trezesc, vine tati sa ma ia. Ne mutam in sufragerie. Sa mai poata si mama dormi putin.

Mancam laptelul de dimineata. In mai multe reprize. Nu tot de o data.
Pe la 9-10 imi e somn. Again. Dar nu pentru mult timp. O juma de ora de somn si sunt in picioare. Daca nu primesc atentie fac scandal.

Daca e frumos afara, eu si mama facem turul de cartier.

La 12 masa de pranz. Supita cu carne sau cu galbenus de ou. Gatita de ma-ma-ma. Mananc din ce in ce mai bine.
La 15 fructe. Cu biscuiti de ceva vreme sau cu cereale.
La 17 iaurtel. Si imi place. Il mananc tot si uneori trec si la al doilea.

Mami e tot timpul cu mine. Ne jucam , mancam, ne schimbam de cacaciosi. Rar, pauze. Atunci cand dorm. Poate reuseste si ea sa citeasca emailul si sa se uite la TV. Asta doar in cazul in care nu are de spalat hainute sau scaunelul de masa murdarit de mine cu spor. Sau sa mai aseze cate ceva prin casa.

Poate iesim afara si seara. Imi place in leagan.
Dupa plimbarea de seara vin acasa. Daca mai mananc, bine. Daca nu, somnic. Sau daca nu e somnic e scandal.

Pe la 8, 8 si ceva, seara, hop si tata.
Incepe din nou joaca. Chiar daca tati e obosit. Nu dureaza mult ca mergem la baita.

In baita totul e frumos. Ratuste Batem cu manutele in apa. Mai dam si apa pe afara. Ne place. Mai putin partea cu spalatul pe la urechiute si pe la nasuc.

Dupa baita, imbracatul. Aici se schimba foaia. Plang, ca din gura de sarpe. Pana nu vad laptelul, cu cereale, nu ma opresc.

Dupa laptel, pic ca un soldat. Nani. Cu tigrusorul, bineinteles. Este preferatul meu. Il musc de coada, de labute. Nu se supara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu