sâmbătă, 10 aprilie 2010

Bianca Maseluta


Este 9 aprilie 2010. Venim acasa dupa o scurta vacanta de Paste petrecuta la bunici. Stau in scaunelul meu din spatele masinii si tati imi face bau. Si ce se vede. Sa fie un bob de orez. Nuuu. Este chiar o maseluta. Mare surpriza. Pentru ca este destul de mare si a iesit inaintea caninului. Si nu m-am vaitat prea tare in noptilea astea. E pe stanga, jos si-i zambeste dragut lui tati. Mami e la volan. Dar arde de nerabdare sa vada descoperirea.

Am fost doua saptamani la Braila si una la Onesti.
La Braila m-am jucat cu verisoara Alexandra. Ma cam pupacea ea, asa, dar daca topaia putin eram in culmea fericirii. Mamaia si mami stateau toata ziua cu gura pe ea. Dar lui Alexandra ii intra pe o ureche si-i iesea pe cealalta.
Am fost si la Giulia. Ne intelegem destul de bine. Amandoua am fost in misiune de patrulare.



M-am plimbat cu trenuletul.



Am ajutat-o pe mamaia la cozonaci si am facut o gramada de galagie.

La Onesti am petrecul Pastele. In Noaptea de Inviere am dormit, pentru ca drumul lung de la Braila la Onesti m-a solicitat peste masura.
Dimineata m-am spalat cu ou rosu. Am insfacat banutul de sub vasul cu apa. Se pare ca era pus de iepurasul Bunicu'. Am ciocnit un ou si l-am mancat cu pofta. Am mancat de toate: pasca, cozonac, putin miel, sarmale, ciorba.




Am fost si la Jevreni. Acolo am vazut-o pe tanti Ana si pe verisorii mei: Andrei si Cristiana. Am foat in gradina. Apoi am admirat, in premiera absoluta, vaca, iepurasii, curca si porumbeii. Mi-au placut mult si florile. Am cules cateva si chiar am fost curioasa sa vad ce gust au.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu