marți, 10 noiembrie 2009

[Bianca] In noiembrie

Avem la ultimul control 69,5 cm si 7,600 kg. Nu suntem in grafic, dar nu ne facem probleme pentru ca avem falcute si suntem vioaie.
In ultima vreme am problem cu dintii. Am 5 acuma. 3 jos is 2 sus. Dar cred ca-mi mai ies vreo cativa ca nu stiu ce sa ma mai fac. Sunt destul de maraita, suzeta imi este o prietina din ce in ce mai buna. Aproape ca nu mai adorm fara ea si, bineinteles, fara Tigrisoru'. Si cu mancarea avem probleme... Abia reuseste mama sa ma convinga sa mananc.
Dar, imi plac struguri. Sa sparg bobitele in manute. Sa crap bobitele cu dintii si sa trag de ele. Imi mai stoarce si tati uneori bobitele in gurita. Si tare bine este.
Acum vreau mai tot timpul sa stau in picioare. Daca nu cumva reusesc sa pacalesc pe vreunu sa ma ia in brate. Intind manutele si daca vad ca nu ma fac inteleasa apelez si la maraiala.
Mi-a luat mama bocancei. Par cam incomozi, asa... Abia reusesc sa ma mai misc in voie cu ei. Eu cred ca sunt facuti sa ma incurce.
Bunicuta mi-a impletit o armata de botosei, vreo doua vestute, si manusele, etc... Nu le mai stiu pe toate...
Cand nu e frig, iesim afara. Imi place sa ma dau in leaganul-chilotel... Ma iut dupa toti copii si ganguresc la ei. Dar nu prea sunt inteleasa.. sau bagata in seama.
Am fost si racita. Tuseam si-mi curgea nasul. Mare agitatie. Dar am scapat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu